Neverhood
Ze začátku se ocitáte v místnosti, kde právě odpočívá Klayman. Pokud
chcete, můžete zmáčknout tlačítko na zdi a podívat se z okna.
Zatáhněte třikrát za páčku a vejděte do další místnosti. Pokud
sejdete po žebříku dolů, ocitnete se v místnosti, kde jsou
originální rady od autorů hry, které vám mohou zčásti pomoci při
řešení úkolů. V místnosti s kroužky posuňte hnědé
stvoření pod čtvrtý kroužek zleva a poté za kroužek zatáhněte.
Vyjděte ven z místnosti. Nejdříve jděte dopředu, pak dvakrát
doleva a vejděte do žluté budovy. Nezapomeňte si všimnout znaku ve
tvaru H, který je vyryt na této budově. V místnosti s větrákem
seberte ze země kazetu a na zdi složte výše zmiňovaný znak. Vejděte
do nově otevřeného vchodu. Ze země seberte další kazetu a klikněte
na přístroj podobající se televizní obrazovce. Klayman vloží
kazety do přístroje a můžete si přehrát část příběhu. Poté
klikněte na myší díru a pokračujte dál. V místnosti si
rozsviťte zeleným tlačítkem na zdi a jděte směrem doprava. Ze země
seberte sklenici, zmáčkněte tlačítko na zdi a vejděte do již volného
vchodu. Ze země seberte kazetu a zmáčkněte modré tlačítko. Zatáhněte
za páku a na zdi se vám přehraje malá animace, která vám může být
později nápomocna. Vyjeďte nahoru a zhasněte světlo a opět se vraťte
dolů. Ve tmě na zdi svítí tři znaky. Ty si zapamatujte. Vyjeďte
nahoru a zmáčkněte tlačítko, které opět ostny uzavře vchod. Ještě
jednou rozsviťte. Teď vás čeká menší procházka. Vydejte se směrem
doprava a jděte až na konec chodby. Nebojte se, chodba není nekonečná.
Jedná se zhruba o 40 obrazovek :-). Na konci chodby seberte kazetu, vraťte
se zpět a vložte kazetu do přehrávače. Vraťte se do místnosti s větrákem,
zmáčkněte tlačítko na zdi a vyjděte ven. Jděte rovně, zahněte
doleva, po mostě rovně a vejděte do vchodu červené budovy. Ze země
seberte další kazetu a klikněte na jakousi obrazovku. Vaším úkolem
je složit robota tak, aby byl tvořen samými TNT. Pokračujte druhými
dveřmi. Jděte rovně. Nalevo je červený strom s chutnými
plody, na kterých si můžete pochutnat. Napravo jsou dveře, ve
kterých je socha s červeným tlačítkem. Tlačítko stiskněte.
Vraťte se zpět tak, aby jste byli přibližně uprostřed mezí
stromem a sochou a vydejte se dopředu. Otočte se a seberte hrací skříňku.
Po menší patálii se zelenou příšerou se ocitnete opět v místnosti
s TNT robotem. Počkejte až zelená příšera shodí zápalku. Tu
seberte, zapalte s ní TNT robota a klikněte na něj. Vraťte se
na místo, kde je hrací skříňka, pokračujte otvorem ve zdi a nasedněte
do červeného vozítka. S ním sjeďte dolů a na konci spirály
zmáčkněte bílé tlačítko. Vraťte se zpět k mostu. Za mostem
zahněte dvakrát doleva a jděte k budově s píšťalami. Sešlápněte
tlačítko na zemi a rychle klikněte na vytékající vodu. Pokud
stisknete tlačítko u dveří, zahrají horní píšťaly melodii.
Stejnou melodii musí zahrát také dolní píšťaly. Toho docílíte
kombinací plivanců do dolních píšťal. Počet plivanců zleva je
31204. Vstupte do budovy. Ze země seberte kazetu a pokračujte směrem
doprava. Na zemi se válí další kazeta. Zde se také nachází další
kazetový přehrávač. Klikněte na ostny vyjděte nahoru. Seberte
osmou kazetu a stiskněte oranžové tlačítko. Pro zasmání můžete
zatáhnout za provázek. Sejděte dolů a vyjděte ven z budovy.
Nyní už můžete vejít do fialové jeskyně. Na dveřích stiskněte
všechna tři tlačítka a otevřenými dveřmi pokračujte dál. Jděte
dvakrát rovně, zahněte doleva a spusťte jakýsi počítač.
Zapamatujte si pořadí zobrazujících se symbolů. U jednoho ze symbolů
se ozve jiný zvuk, než u ostatních. Jeho pořadí si zapamatujte. Otočte
se dvakrát doleva, jděte rovně, poté doprava a klikněte na dělo. Tři
svisle blikající symboly nahraďte znaky, které jste viděli ve
zhasnuté místnosti. Červeným tlačítkem vystřelte z děla, čímž
vypustíte vodu z jezera. Slezte z děla, otočte se doleva a
vejděte do žluté budovy. Tady klikněte na zařízení pod anténou a
rozházené kostičky složte tak, aby symboly na nich, zapadaly do
sebe. Poté klikněte na dvojšipku na poslední kostičce a vyjděte
ven z budovy. Jděte rovně, zahněte doleva, opět rovně a sejděte
po schodech dolů. Na dně jezera zahněte doprava, jděte rovně, opět
doprava a nasedněte do zeleného vozítka. Jeďte po všech možných
trasách, jak je to jen možné. Na konci jedné z tras se nachází
hrající rádio. Zapamatujte si melodii, která z rádia hraje. Na
jiné trase narazíte pro změnu na tři zkumavky. Zapamatujte si objem
kapalin v těchto zkumavkách. Vraťte se do budovy, kde hra začínala
a v místnosti s pěti kroužky zatáhněte za pátý kroužek
zleva. Vraťte se opět na dno jezera, ale tentokrát běžte do žluté
budovy se satelitem. Uvnitř seberte kazetu a nalaďte rádio tak, aby
hrála stejná melodie, kterou jste slyšeli hrát u rádia na konci
jedné z tras. Vejděte do nově otevřených dveří. Sejděte dolů
a zatáhnutím za provázek si rozsviťte. Na skleněném přístroji si
všimněte nápisu BOBBY. Ten představuje počáteční písmena
anglických názvů barev. Vejděte do skleněného přístroje a zjistěte
jak způsobem funguje. Poté opět zhasněte. Vejděte znova do skleněného
přístroje a natočte kameny tak, aby byly ve správném barevném pořadí:
modrá, oranžová, modrá, modrá a žlutá barva. Po správném seřazení
stiskněte červené tlačítko. Se zmenšeným Klaymanem jděte do malého
otvoru dole a poté do malého otvoru vedle okna s mříží. V místnosti
se sochami jděte doprava a do zkumavek nalijte tekutiny stejně, jak
byly k vidění na jedné z tras a zatáhněte za kohoutek. Až
se Klayman zvětší, seberte další kazetu. Na jedné ze soch vpravo
je tlačítko. To stiskněte a vyjděte po žebříku nahoru. Seberte
kazetu a pokračujte druhým vchodem. Nasedněte do žlutého teleportu
a klikněte na ovládací panel. Stiskněte malé a poté velké červené
tlačítko. Vyjděte z teleportu a jděte doprava. Uvolněte řetěz.
Po krátké animaci jděte opět do teleportu. Stiskněte zelené blikající
tlačítko a velkým červeným tlačítkem vše potvrďte. V místnosti.
Kde se nacházela jedna z kazet zatáhněte za provázek. Vraťte se k místu,
kde se nachází hrací skříňka, nastupte do červeného tlačítka a
jeďte druhou cestou. Až dojedete nakonec, seberte první klíč a vraťte
se ke žlutému teleportu. Tentokrát stiskněte oranžové blikající
tlačítko a potvrďte. Ve fialové místnosti seberte další dvě
kazety, stiskněte tlačítko na zemi a velmi rychle vejděte do otevřených
dveří. Běžte dvakrát rovně, zahněte dvakrát doprava a jděte
rovně k počítači. Tady namačkejte znaky ve stejném pořadí v jakém
byly k vidění v počítači u kanónu a na místo znaku, při
kterém se ozýval odlišný zvuk, namačkejte nový znak, který vydává
stejný zvuk. V místnosti seberte další kazetu. Vyjděte ven, jděte
rovně, pak doleva a vstupte do fialových dveří. Šlápněte na tlačítko
na zemi a jděte doprava. Seberte kazetu a poskládejte pexeso. Až
pexeso složíte, zapamatujte si počet jednotlivých znaků. Jděte zpět
a pokračujte druhou stranou. Vyřešte úkol s myší. Musíte ji
dostat až k sýru. Vcházejte vždy do otvorů na který v každém
případě ukazuje myš svým čumákem. Po vyřešení úkolu pokračujte
dál vlevo. Ze země seberte dvě kazety a posuňte projektor k napájení.
Až ověříte jeho funkčnost, pošlete ho tam, kde jste poslali
nebohou myšku. Vraťte se a vyjděte ven z budovy. Jděte rovně,
poté zahněte doleva a vstupte do červené budovy. Pokračujte pořád
rovně až k teleportu. U teleportu si zapamatujte tři znaky na stěně,
které opět namačkáte v kanónu. Vstupte do teleportu , zmáčkněte
tmavě zelené blikající tlačítko a potvrďte. Jděte doleva, poté
dvakrát rovně, doprava a opět rovně. Otevřete dvířka a namačkejte
stejný počet znaků, které obsahovalo pexeso a potvrďte žlutým tlačítkem.
Vraťte se ke kanónu, změňte zbývající tři znaky na správné a
klikněte na dvě černé šipky. Až se trefíte do robota, vraťte se
k němu. Octnete se v jakémsi hradě. Nejdříve běžte do dveří
vpravo a seberte špendlík. Poté běžte do dveří nalevo, seberte
kazetu a vejděte do posledních dveří. Vystupte z výtahu a
seberte poslední kazetu. Teď si přehrajte celý příběh a po jeho
skončení získáte druhý klíč. Vykoukněte z okna a propíchněte
balónek. Sjeďte výtahem dolů a seberte třetí klíček. Vraťte se
do dveří nalevo, posuňte projektor k napájení a zapněte ho.
Na stěně zjistíte, jaký má každý klíček číslo. Do dveří
vpravo vložte do správných otvorů klíče. V další místnosti
posuňte nenasytnou potvoru pod kroužek, který nelze stáhnout a pověste
se na něj. Potvora vás vyplivne do další místnosti. Zde již záleží
pouze na vás, jak naložíte s královskou korunou (doporučuji
vyzkoušet obě varianty).
Autor:Unknown
Navštivte domovskou stránku autora.
Autor:Unknown
Navštivte domovskou stránku autora.
Počet zobrazení: 82
Přidáno dne: 22.06.2005