Time Commando
A. Úvod
Než se pustíte do čtení tohoto návodu, přečtěte si základní strategii boje a zbraní. Ve hře získáte opravdu velké množství zbraní: silnější i slabější, rychlejší či muničně závislé.
B. Doporučení a fígly
Důležité však je, že nejsilnější získaná zbraň není v konečném důsledku ta nejúčinnější. Praktický příklad: uvedu velký kyj, který získáte krátce po začátku. Opici jím skolíte na jednu ránu ,ale asi těžko jej aplikujete na mrštného neandrtálce s oštěpem. Nebo například těžký luk. Vystřelit cenný šíp na pěšáka je zbytečné. Zato mít jej na bosse "smrťáka" zvyšuje vaši šanci na přežití.
Další fígl nebo-li podvůdek: dochází vám čas a vy máte 3 životy, takže další nepoberete ? Pokud stojíte u životu a nemůžete jej sebrat, nechte vypršet čas. Vy zemřete a nejen, že získáte život zpět, ale také drahý čas, který si doplňujete běžně jen za cenu vzácných "integráčů" u časových děr. Rovněž si vždy nezapomínejte po souboji dobít zbraň. Dobíjet při zápase jednorannou mušketu nedokážete snadno. Hra se ukládá pouze sama po částech oddělených loadem. Tyto části jsou v mém návodu směrodatné. Nejpodstatnější jsou části taktiky na bosse a tajná místa - životy, zdraví, nové zbraně.
Začátek - úklad 1
Objevujete se opodál neandrtálce, vezměte integráče a šutry. Jděte dále, neandrtálci vaše kung-fu jaksi neovládají, tak jim ho předveďte. Až uvidíte tygra, tak rychle přiskočte a zkopejte jej. Nedejte mu ani chvilinku. Za ohništěm prohledejte kosti a najdete zatím jedinou stálou zbraň - ostrý kolík. Dále jděte opatrně, neboť vás očekává past s kutálejícími balvany. Až si oddychnete, pokud nebudete "pošrafování" začněte uhýbat před šutry, které na vás začne házet autor pasti. Až jej civilizovaně uklidníte, dále potkáte muže s kyjem se ženskou.
Rychle se zmocněte malého kyje. Drahá polovička uvidí, co jste provedli jejímu drahému a po vás mrští nějaké šutry a pak bude chtít vzít nohy na ramena. Zda ji necháte nebo ne, je na vás. Dodám, že má u sebe ŽIVOT a opodál se nachází (zatím) nepřehlédnutelná časová trhlina. Další past nepředstavuje logický problém. Uvidíte poněkud větší gorilu, která stráží život. Vemte opět vaši nejschopnější zbraň (kyj) a agresivní metoda ručí za vítězství. Čeká vás opět podobná past s balvany, nejdříve však nečekaný útok neandrtálce s kyjem. Dávejte si však pozor, neboť se vše odehrává na sráze a jakýkoliv přešlap znamená smrt.
Úklad 2
Objevujete se v jeskyni. Vemte obrovský kyj opodál a dávejte pozor na jásajícího neandrtálce s oštěpem. Až se přiblížíte, hodí po vás nějaký ten šutr. Nepokoušejte se jej dohnat. V jeskyni si přepněte na malý kyj, všimněte menších výčnělků nad dírou a upozorněte hrdinu ať...
Nahoře uvidíte neozbrojeného neandrtálce. Než na něj vyběhnete s jeho zlostným pokřikem, překvapí vás druhý - vyzbrojený vašim kyjem a onen bezbranný vezme odněkud kyj také, takže budete mít o zábavu postaráno. A ta nebude končit ani potom, doběhne totiž třetí s oštěpem. Až bude po všem, vemte oštěp jako zbraň.
Hned potkáte dalšího muže s oštěpem. Až uvidíte malou opici jak jde po vás, jděte pomalu a dívejte se na levou stranu obrazovky - život! Dále se rychle přiblížíte k propasti (na jejím druhém konci bude svítit časová trhlina). Znenadání po přiblížení se však objeví "maminka" oného opičího miminka a nebude mít náladu na omluvu. Pokud si myslíte, že nepotřebujete návod, dejte se do bitky. Pokud jste však vypečení, přeskočte rychle propast a zamávejte na rozloučenou.
Dále potkáte pračlověka s mazlíčkem. Potom musíte seskákat ze skály, ale je to otravné, neboť se stačí "netrefit" a máte celý život v háji. Jestli si myslíte, že to bylo zlé, bude to horší. Dole na těchto kamzíčích skalkách čeká kratičká bitka. O kousíček dále méďa Grizzli! Než dávku ze samopalu, který tady poněkud zatím neseženete si musíte vystačit s inteligencí. Sledujte přerostlého méďu BEZ ZBRANĚ v ruce. Tím začne mocně vrčet. Vždy když vrčí a bije se do prsou se dívá nahoru a nikoli na vás. To je ten správný okamžik pro přískok a tasení obrovského kyje. Rychlý nápřah... úder... a honem přepnout na zbraň, se kterou jste mrštní a úskok. Hlavně mu neukazujte oštěp. Tím jej upoutáte.
Úklad 3
Seberte baterii vpravo a dostanete 200 procent trvalého zdraví. Proradné krasavici co vás uvítá nevěřte ani nos mezi očima. Bojové pasáže mohu přeskočit, neboť jsou záležitost zručnosti. Zatím jen berte stále účinnější meče (štít zatím nemůžete). Až za vámi zapadne brána, všimněte si schodů ze kterých na vás vyběhne svalovec. Za nimi je tajná místnost (život)! Další schovaná místnost je vpravo za vlečkou se slámou. Až v ní vyřídíte proradného sochaře, prohledejte první hromádku vlevo. Bude-li vymýceno všechno oponenstvo, ukončíte level tím, že přistoupíte k prostřední bráně.
Úklad 4
Ocitáte se v menším gladiátorském dvoře. Na první pohled je jasné, že tohle také nebude makačka na bednu, ale makačka na svaly. Pokud vám (není divu) pochybí život vemte si ten schovaný přímo za sochou. Když se k válečníkovi na koni nepřiblížíte. tak se bude jen dívat - to nepokazte. Až se uleknete a vyřídíte dole lva. můžete si doplnit velké zdraví v převrhlém sudu.
Opět věnujte pozornost scéně. Na první pohled máte jít doprava jděte však doleva a mimo časové trhliny uvidíte známého houževnatého černocha. Haraburdí vlevo i vpravo pytle vedle časové trhliny prohledejte a máte 5 nožů na vrhnutí i zdraví. Teď jděte tam, kam původně hra chtěla a vypadá to na nefér situaci. Gladiátor na schodech má dlouhý trojrožec (jako bůh Zeus). Vemte do rukou vrhací nože, které jsem vám poradil a situace je opět nefér, ale ne k vám. Vemte trojrožec a směle vyrazte do gladiátorské arény. Až vypustí býka, čeká vás dle zručnosti dlouhý zápas, poněkud bez červené plachetky. Upozorňuji, že jediná zbraň, která je účinná, je obrovská sekera. Musíte však nejprve uskočit a potom udeřit. Lehce se píše, hůře provede. Navíc musíte stát u mantinelu, aby býk nemohl proběhnou daleko.
Úklad 5
Vzpomínáte na neandrtálce? Že byli k smíchu, protože neuměli bojové umění? Tady vás zaučí! Až se trochu zaškolíte s prvním bojovníkem můžete si trochu poléčit rány prohledáním sochy hned na úvodu. Od ženy zde čekejte to, co lze očekávat od minulé. Až obrazovku zaberou velké schody, jděte doprava - skrýš s trhlinou i bonusy. Dále v sumistově skrýši je život. Pokud vám dá na frak. tak za kupou slámy s vidlemi je velké zdraví. Level končí příchodem k bráně.
Úklad 6
Větší samurajský meč používejte ihned. V žluté místnosti je za deštníkem ukryto zdraví. Až přemůžete nefalšovaného Čínského draka, přistupte k velké soše budhy úplně vlevo. Pootočte poklici nenápadně vzhlížející velké zelené vázy a velký budha se odsune a máte vchod do podzemí. Tady se (nečekaně) strhne taky pořádná rvačka, takže pokud vám dělá problém zahlédnout černé samuraje ve tmě tak si hru pauzněte a vytočte si na monitorech jas. Až je svými vrozenými a rozumnými argumenty všechny přesvědčíte o své pravdě, level zakončíte vyběhnutím ze sklepa (nebo ještě dříve si můžete doplnit prohledáním pravé sochy zdraví).
Úklad 7
Čas pravých středověkých šarvátek a bitev. Ve dveřích napravo jsou v levé hromadě ukryty integráče. V pravé stěně je nápadná díra se skrytou páčkou k otevření mříží a v téže místnosti na stolku schované zdraví.
Na menším nádvoří si dejte pozor na (doslova) vykutálené mnichy. Ačkoliv získáte meč se štítem, na mnichy stále platí více koule na řetaze. Za velkým balvanem je další ukrytý život! Dále si dejte pozor na trny v zemi. Až potkáte rytíře s mečem a štítem, bude váš souboj sledovat tlusťoch s kulou na řetaze. Všimněte si hlavně kde stojí, protože je tam tajná místnost s velkou kuší. Až ji budete mít, ať vás ani nenapadne z ní střílet dřív než napíši nebo máte trable. Před dvěma strážnými zahněte ihned doprava a vemte si pořádný MEČ! Nebo máte trable. V hrobce vám před očima ožije rytíř goliáš. Vemte do rukou velký luk a pokuste se jej z blízka zasáhnout (pozor z dálky mrštně uskočí!) a pak jej dodělejte velkým mečem (na férovku). Dobijte si luk a ohledejte v pravém rohu za svícny tajné dveře. Boss smrťák čeká. Každý šíp se vám teď bude hodit! Je tu těsno, ale nabíjejte v pořádné vzdálenosti. Pak už jej snad zkuste dorazit velkým mečem. Level zakončíte usednutím na jeho trůn. Dříve si však můžete doplnit z truhly život!
Úklad 8
Hned na začátku vejděte do nenápadné komůrky nalevo. Je tam zakryté zdraví. Až projdete mučírnou na nádvoří... Bože to se vám nezdá. Dva golémové, rytíři a taky si to na vás už "sypou". Raději se je nepokoušejte dráždit nebo přijdete k ještě větší úhoně než naposledy. Vtip spočívá v tom, že je musíte dostat do jejich šarvátky. Provedete to tak, že se nějak vklíníte mezi ně a uskočíte jejich nápřahu tak, aby se zasáhli navzájem.
Pak se jen můžete kochat středověkou bitkou. Nezapomeňte však ani tady dělat spravedlivého rozhodčího a tomu, který zrovna prohrává pomáhat. Vítěze odměňte dle uvážení. Nad krvavou kaluží u sochy je zdraví.
Potom narazíte na povedenou dvojku veselých katů. Haraburdí hned napravo obsahuje zdraví. Haraburdí dále skrývá 10 šípů do těžké kuše. Potkáte něco, co snad připomíná přerostlou krysu. Vydrží dost, tak klidně obětujte i šíp. Za nějakou chvíli uvidíte opět obrovského rytíře a dámu. Opět je na něj nutno jít důvtipem, než hordou litrů potu.
Chcete-li to mít za sebou rychle, vyhněte se mu a střelte šíp do dámy-čarodějnice. Za dveřmi je opět přerostlá krysa. Až se vypořádáte s dámou jak se patří, určitě ji seberte kouzla. Souboj s čarodějem není lehký. Do kouzel si energii dobijte z knihovničky nalevo a z velké knihy na stojanu. Čeká vás finále v levelu středověk a kouzla tak žádnou munici nešetřete - zmizí vám.
Úklad 9
Zašermujte si s kormidelníkem. Hned na to však přiběhne "pohůnek" s mušketou a vypálí po vás kulku. Urychleně jej zlikvidujte a nedovolte mu střílet víckrát! Berte to tak, že má vaše důležité náboje. Náboje jsou cenné a mušketa je tady obdoba těžké kuše ze středověku. Navíc před kulkou nikdo neuskočí. Jděte do kajuty s akční dámou. Na stole má integráče. Získejte další stálou zbraň. Až uvidíte časovou díru, běžte doprava až se obraz přepne na 3 děla, tak vlevo budou ukryty 2 kulky.
U velkého žlutého zvonku vás očekává dvoučlenná stráž a zručný šermíř kapitán. Džentlmensky vás vyzve na souboj, tak obětujte kulku z muškety a použijte bodec. Až si to vyříkáte, level zakončíte vyběhnutím k přídi lodě.
Úklad 10
Krátce po začátku získáte trubičku na foukání otrávených šipek a kyj s trny. Jak se rychle přesvědčíte, trubička je téměř k ničemu, ale kyj je bezva. V první místnosti jsou za druhou vázou u stěny ukryty 4 otrávené šipky.
Až vyřídíte kněžku i s obětí jděte do pravého průchodu a zatáhněte za kamennou desku. Faraóna klidně odpravte mušketou jako psa. A usedněte na jeho trůn. Tady si povšimněte jediných černých desek. Až budete hotovy s vědcem, koukněte se do jeho dalekohledu.
Úklad 11
Ocitáte se před malým westernovým městečkem. Z dřímajícího starce vybušte rychle kolt. Nezapomeňte, že tady už musíte všechny zbraně nabíjet a mají omezenou munici. Po následující akci vystřižené z Old Shatterhanda si můžete zaběhnout pro osvědčenou dvojhlavňovku notoricky známou z Doomu 2 a pro život. Až dojdete ke stodole, nebudete moci nikam dále jít, ale nějaký zbabělec po vás z vršku stodoly občas hodí dynamit. Věřte, že pokud stihnete včas dynamit sebrat, máte jej. Několik si jich tedy naberte a jeden hoďte zpátky do stodoly. Cesta je udělána.
Úklad 12
Vidíte horníka a jeho kůlničku. V ní je za kulatou pánví schovaný život. Nedlouhý level končí u rozpadlého kočáru. Po pořádné přestřelce jej zakončíte otevřením bedny u kočáru.
Úklad 13
Že to tady bez pořádné stříkačky neroztočíte je vám už jasné. Až se dostanete (snad) v jednom kuse k bunkru, začne na vás dělat nálety letadlo. To postupně ostřelujte puškou. Pak zamiřte k bunkru a cestu si vyrobte granátem, který do něj vhodíte. V bunkru je ukryta časová díra. Až uvidíte kašnu po vaši levé ruce bude stodola. V ní lze po žebříku vylézt na tajné patro, kde jsou granáty a hlavně další zdravotní baterie. Na náměstí se to tajnostmi jen hemží. Pro celý život lze naskočit na korbu auta a další je schovaný za popelnicemi. Vejděte do baru a objednejte palbu barmanovi dříve než on vám. Za jeho pultem jsou ukryté 4integráče. Slezte do sklípku a uvidíte láhev vína a životní baterii. Fígl spočívá pouze v tom, že vypitím láhve končí level, tak první doběhněte k baterii.
Úklad 14
Tak tady asi začíná párty - můžete usoudit podle MIGů, co vám proletí nad hlavou. Oprašte krámy, které vám zbyly a seberte někomu samopal. Namiřte si to do krytu, ze kterého si to na vás vybalila vojenská jednotka v maskáčích. Tady stiskněte nenápadné červené tlačítko - máte otevřené závory venku a prohlédněte pytle vlevo (zásobníky).
Pokračujte na most a eliminujte týpka s raketometem. Raketomet berte, ale nepoužívejte. Za zátarasem z pytlů bude další machr s raketometem a volně život. Seberte život a prohledejte u něj pytel (Raketomet).
Pokračujte dále a na ulici až potkáte dalšího raketkometníka, vejděte do skryté místnosti vlevo s časovou trhlinou a prohledejte otevřený popeláč. Než vkročíte na malý most, hoďte granát. Má tam nenápadné miny. Následuje brutálnější šarvátka a jako bonus těžký tank. Platí na něj v podstatě jen Raketomet! Tak se snažte. Level zakončíte zvednutím sluchátka v budce alá Matrix.
Úklad 15
A jste v budoucnosti. Ze stolku napravo vemte schovanou laserovou stříkačku a ze stolku nalevo velké zdraví. Dveře otevřete na jejich konzole. Vylezte ven a popasujte se s Robokopovým bratrancem. Pak se tam objeví další. Protože jste na tom s náboji hůře než mizerně, tak podivnou ženskou 1x střelte a nechejte po chvilce utéci. Další robokop by měl také spadnout. Jděte do místa odkud na vás pálili a zahněte do secretu nalevo. Pokračujte a hned vedle vás se zhmotní další robot s laserovým samopalem. Tak mu nedejte šanci ho roztočit nebo on ji nedá vám. Další roboti budou poletovat nad propastí, tak některému uberte sebevědomí a můžete pokračovat.
Cestou vás ve výtahu přepadne krasavice, tak se s ní nějak popasujte, rozhodně ji nezapomeňte sebrat laserové jojo a hned dole si jej otestujte na plechové krabici. Dole na čertíka s laserovým samopalem moc nezaberete, proto se spolehněte zase na jojo. Až se prostřílíte k letadlu, nastupte do něj žebřem nalevo.
Úklad 16
Vetřelci sice vypadají tvrdě, ale jsou nejměkčí protivníci. Platí na ně cokoliv. Pak zalezte do kanceláře hned vpravo a prohledejte to pod židlí. Najdete plazmové granáty a další. Až uvidíte velké žluté dveře, otevřete je konzolí a ve skleněných skříních seberte z prostřední skafandr. Skafandr vaše údery dělá mocné.
U zavřených dveří s rourou nahoře prohledejte sudy a hoďte granát na dveře. U časové trhliny prohledejte haraburdí a získejte nutných 10 granátů ! Až vyřídíte královnu zmetků, dojděte k červené konzoli a OBLEČTE SI SKAFANDR.
Úklad 17 - poslední
Inu - zdrhejte po světelném pásu. Až skončíte u médě zjistíte, že to tvrďák není. Následuje pár bossů. Velkou rybu budete ničit ve 3D prostoru. Můžete ji kopat, ale asi těžko se zorientujete. Tak berte zelené hvězdičky, které vám dodávají možnost střílet.
Připomínka:
Pokud jste to dohráli až sem, je vám určitě líto konce. Nezoufejte však ! Tvůrci do hry vsadili ještě tajný level. Pokud zadáte jako heslo v menu COMMANDO, máte ho mít.
Autor:Squad Leader
Než se pustíte do čtení tohoto návodu, přečtěte si základní strategii boje a zbraní. Ve hře získáte opravdu velké množství zbraní: silnější i slabější, rychlejší či muničně závislé.
B. Doporučení a fígly
Důležité však je, že nejsilnější získaná zbraň není v konečném důsledku ta nejúčinnější. Praktický příklad: uvedu velký kyj, který získáte krátce po začátku. Opici jím skolíte na jednu ránu ,ale asi těžko jej aplikujete na mrštného neandrtálce s oštěpem. Nebo například těžký luk. Vystřelit cenný šíp na pěšáka je zbytečné. Zato mít jej na bosse "smrťáka" zvyšuje vaši šanci na přežití.
Další fígl nebo-li podvůdek: dochází vám čas a vy máte 3 životy, takže další nepoberete ? Pokud stojíte u životu a nemůžete jej sebrat, nechte vypršet čas. Vy zemřete a nejen, že získáte život zpět, ale také drahý čas, který si doplňujete běžně jen za cenu vzácných "integráčů" u časových děr. Rovněž si vždy nezapomínejte po souboji dobít zbraň. Dobíjet při zápase jednorannou mušketu nedokážete snadno. Hra se ukládá pouze sama po částech oddělených loadem. Tyto části jsou v mém návodu směrodatné. Nejpodstatnější jsou části taktiky na bosse a tajná místa - životy, zdraví, nové zbraně.
Začátek - úklad 1
Objevujete se opodál neandrtálce, vezměte integráče a šutry. Jděte dále, neandrtálci vaše kung-fu jaksi neovládají, tak jim ho předveďte. Až uvidíte tygra, tak rychle přiskočte a zkopejte jej. Nedejte mu ani chvilinku. Za ohništěm prohledejte kosti a najdete zatím jedinou stálou zbraň - ostrý kolík. Dále jděte opatrně, neboť vás očekává past s kutálejícími balvany. Až si oddychnete, pokud nebudete "pošrafování" začněte uhýbat před šutry, které na vás začne házet autor pasti. Až jej civilizovaně uklidníte, dále potkáte muže s kyjem se ženskou.
Rychle se zmocněte malého kyje. Drahá polovička uvidí, co jste provedli jejímu drahému a po vás mrští nějaké šutry a pak bude chtít vzít nohy na ramena. Zda ji necháte nebo ne, je na vás. Dodám, že má u sebe ŽIVOT a opodál se nachází (zatím) nepřehlédnutelná časová trhlina. Další past nepředstavuje logický problém. Uvidíte poněkud větší gorilu, která stráží život. Vemte opět vaši nejschopnější zbraň (kyj) a agresivní metoda ručí za vítězství. Čeká vás opět podobná past s balvany, nejdříve však nečekaný útok neandrtálce s kyjem. Dávejte si však pozor, neboť se vše odehrává na sráze a jakýkoliv přešlap znamená smrt.
Úklad 2
Objevujete se v jeskyni. Vemte obrovský kyj opodál a dávejte pozor na jásajícího neandrtálce s oštěpem. Až se přiblížíte, hodí po vás nějaký ten šutr. Nepokoušejte se jej dohnat. V jeskyni si přepněte na malý kyj, všimněte menších výčnělků nad dírou a upozorněte hrdinu ať...
Nahoře uvidíte neozbrojeného neandrtálce. Než na něj vyběhnete s jeho zlostným pokřikem, překvapí vás druhý - vyzbrojený vašim kyjem a onen bezbranný vezme odněkud kyj také, takže budete mít o zábavu postaráno. A ta nebude končit ani potom, doběhne totiž třetí s oštěpem. Až bude po všem, vemte oštěp jako zbraň.
Hned potkáte dalšího muže s oštěpem. Až uvidíte malou opici jak jde po vás, jděte pomalu a dívejte se na levou stranu obrazovky - život! Dále se rychle přiblížíte k propasti (na jejím druhém konci bude svítit časová trhlina). Znenadání po přiblížení se však objeví "maminka" oného opičího miminka a nebude mít náladu na omluvu. Pokud si myslíte, že nepotřebujete návod, dejte se do bitky. Pokud jste však vypečení, přeskočte rychle propast a zamávejte na rozloučenou.
Dále potkáte pračlověka s mazlíčkem. Potom musíte seskákat ze skály, ale je to otravné, neboť se stačí "netrefit" a máte celý život v háji. Jestli si myslíte, že to bylo zlé, bude to horší. Dole na těchto kamzíčích skalkách čeká kratičká bitka. O kousíček dále méďa Grizzli! Než dávku ze samopalu, který tady poněkud zatím neseženete si musíte vystačit s inteligencí. Sledujte přerostlého méďu BEZ ZBRANĚ v ruce. Tím začne mocně vrčet. Vždy když vrčí a bije se do prsou se dívá nahoru a nikoli na vás. To je ten správný okamžik pro přískok a tasení obrovského kyje. Rychlý nápřah... úder... a honem přepnout na zbraň, se kterou jste mrštní a úskok. Hlavně mu neukazujte oštěp. Tím jej upoutáte.
Úklad 3
Seberte baterii vpravo a dostanete 200 procent trvalého zdraví. Proradné krasavici co vás uvítá nevěřte ani nos mezi očima. Bojové pasáže mohu přeskočit, neboť jsou záležitost zručnosti. Zatím jen berte stále účinnější meče (štít zatím nemůžete). Až za vámi zapadne brána, všimněte si schodů ze kterých na vás vyběhne svalovec. Za nimi je tajná místnost (život)! Další schovaná místnost je vpravo za vlečkou se slámou. Až v ní vyřídíte proradného sochaře, prohledejte první hromádku vlevo. Bude-li vymýceno všechno oponenstvo, ukončíte level tím, že přistoupíte k prostřední bráně.
Úklad 4
Ocitáte se v menším gladiátorském dvoře. Na první pohled je jasné, že tohle také nebude makačka na bednu, ale makačka na svaly. Pokud vám (není divu) pochybí život vemte si ten schovaný přímo za sochou. Když se k válečníkovi na koni nepřiblížíte. tak se bude jen dívat - to nepokazte. Až se uleknete a vyřídíte dole lva. můžete si doplnit velké zdraví v převrhlém sudu.
Opět věnujte pozornost scéně. Na první pohled máte jít doprava jděte však doleva a mimo časové trhliny uvidíte známého houževnatého černocha. Haraburdí vlevo i vpravo pytle vedle časové trhliny prohledejte a máte 5 nožů na vrhnutí i zdraví. Teď jděte tam, kam původně hra chtěla a vypadá to na nefér situaci. Gladiátor na schodech má dlouhý trojrožec (jako bůh Zeus). Vemte do rukou vrhací nože, které jsem vám poradil a situace je opět nefér, ale ne k vám. Vemte trojrožec a směle vyrazte do gladiátorské arény. Až vypustí býka, čeká vás dle zručnosti dlouhý zápas, poněkud bez červené plachetky. Upozorňuji, že jediná zbraň, která je účinná, je obrovská sekera. Musíte však nejprve uskočit a potom udeřit. Lehce se píše, hůře provede. Navíc musíte stát u mantinelu, aby býk nemohl proběhnou daleko.
Úklad 5
Vzpomínáte na neandrtálce? Že byli k smíchu, protože neuměli bojové umění? Tady vás zaučí! Až se trochu zaškolíte s prvním bojovníkem můžete si trochu poléčit rány prohledáním sochy hned na úvodu. Od ženy zde čekejte to, co lze očekávat od minulé. Až obrazovku zaberou velké schody, jděte doprava - skrýš s trhlinou i bonusy. Dále v sumistově skrýši je život. Pokud vám dá na frak. tak za kupou slámy s vidlemi je velké zdraví. Level končí příchodem k bráně.
Úklad 6
Větší samurajský meč používejte ihned. V žluté místnosti je za deštníkem ukryto zdraví. Až přemůžete nefalšovaného Čínského draka, přistupte k velké soše budhy úplně vlevo. Pootočte poklici nenápadně vzhlížející velké zelené vázy a velký budha se odsune a máte vchod do podzemí. Tady se (nečekaně) strhne taky pořádná rvačka, takže pokud vám dělá problém zahlédnout černé samuraje ve tmě tak si hru pauzněte a vytočte si na monitorech jas. Až je svými vrozenými a rozumnými argumenty všechny přesvědčíte o své pravdě, level zakončíte vyběhnutím ze sklepa (nebo ještě dříve si můžete doplnit prohledáním pravé sochy zdraví).
Úklad 7
Čas pravých středověkých šarvátek a bitev. Ve dveřích napravo jsou v levé hromadě ukryty integráče. V pravé stěně je nápadná díra se skrytou páčkou k otevření mříží a v téže místnosti na stolku schované zdraví.
Na menším nádvoří si dejte pozor na (doslova) vykutálené mnichy. Ačkoliv získáte meč se štítem, na mnichy stále platí více koule na řetaze. Za velkým balvanem je další ukrytý život! Dále si dejte pozor na trny v zemi. Až potkáte rytíře s mečem a štítem, bude váš souboj sledovat tlusťoch s kulou na řetaze. Všimněte si hlavně kde stojí, protože je tam tajná místnost s velkou kuší. Až ji budete mít, ať vás ani nenapadne z ní střílet dřív než napíši nebo máte trable. Před dvěma strážnými zahněte ihned doprava a vemte si pořádný MEČ! Nebo máte trable. V hrobce vám před očima ožije rytíř goliáš. Vemte do rukou velký luk a pokuste se jej z blízka zasáhnout (pozor z dálky mrštně uskočí!) a pak jej dodělejte velkým mečem (na férovku). Dobijte si luk a ohledejte v pravém rohu za svícny tajné dveře. Boss smrťák čeká. Každý šíp se vám teď bude hodit! Je tu těsno, ale nabíjejte v pořádné vzdálenosti. Pak už jej snad zkuste dorazit velkým mečem. Level zakončíte usednutím na jeho trůn. Dříve si však můžete doplnit z truhly život!
Úklad 8
Hned na začátku vejděte do nenápadné komůrky nalevo. Je tam zakryté zdraví. Až projdete mučírnou na nádvoří... Bože to se vám nezdá. Dva golémové, rytíři a taky si to na vás už "sypou". Raději se je nepokoušejte dráždit nebo přijdete k ještě větší úhoně než naposledy. Vtip spočívá v tom, že je musíte dostat do jejich šarvátky. Provedete to tak, že se nějak vklíníte mezi ně a uskočíte jejich nápřahu tak, aby se zasáhli navzájem.
Pak se jen můžete kochat středověkou bitkou. Nezapomeňte však ani tady dělat spravedlivého rozhodčího a tomu, který zrovna prohrává pomáhat. Vítěze odměňte dle uvážení. Nad krvavou kaluží u sochy je zdraví.
Potom narazíte na povedenou dvojku veselých katů. Haraburdí hned napravo obsahuje zdraví. Haraburdí dále skrývá 10 šípů do těžké kuše. Potkáte něco, co snad připomíná přerostlou krysu. Vydrží dost, tak klidně obětujte i šíp. Za nějakou chvíli uvidíte opět obrovského rytíře a dámu. Opět je na něj nutno jít důvtipem, než hordou litrů potu.
Chcete-li to mít za sebou rychle, vyhněte se mu a střelte šíp do dámy-čarodějnice. Za dveřmi je opět přerostlá krysa. Až se vypořádáte s dámou jak se patří, určitě ji seberte kouzla. Souboj s čarodějem není lehký. Do kouzel si energii dobijte z knihovničky nalevo a z velké knihy na stojanu. Čeká vás finále v levelu středověk a kouzla tak žádnou munici nešetřete - zmizí vám.
Úklad 9
Zašermujte si s kormidelníkem. Hned na to však přiběhne "pohůnek" s mušketou a vypálí po vás kulku. Urychleně jej zlikvidujte a nedovolte mu střílet víckrát! Berte to tak, že má vaše důležité náboje. Náboje jsou cenné a mušketa je tady obdoba těžké kuše ze středověku. Navíc před kulkou nikdo neuskočí. Jděte do kajuty s akční dámou. Na stole má integráče. Získejte další stálou zbraň. Až uvidíte časovou díru, běžte doprava až se obraz přepne na 3 děla, tak vlevo budou ukryty 2 kulky.
U velkého žlutého zvonku vás očekává dvoučlenná stráž a zručný šermíř kapitán. Džentlmensky vás vyzve na souboj, tak obětujte kulku z muškety a použijte bodec. Až si to vyříkáte, level zakončíte vyběhnutím k přídi lodě.
Úklad 10
Krátce po začátku získáte trubičku na foukání otrávených šipek a kyj s trny. Jak se rychle přesvědčíte, trubička je téměř k ničemu, ale kyj je bezva. V první místnosti jsou za druhou vázou u stěny ukryty 4 otrávené šipky.
Až vyřídíte kněžku i s obětí jděte do pravého průchodu a zatáhněte za kamennou desku. Faraóna klidně odpravte mušketou jako psa. A usedněte na jeho trůn. Tady si povšimněte jediných černých desek. Až budete hotovy s vědcem, koukněte se do jeho dalekohledu.
Úklad 11
Ocitáte se před malým westernovým městečkem. Z dřímajícího starce vybušte rychle kolt. Nezapomeňte, že tady už musíte všechny zbraně nabíjet a mají omezenou munici. Po následující akci vystřižené z Old Shatterhanda si můžete zaběhnout pro osvědčenou dvojhlavňovku notoricky známou z Doomu 2 a pro život. Až dojdete ke stodole, nebudete moci nikam dále jít, ale nějaký zbabělec po vás z vršku stodoly občas hodí dynamit. Věřte, že pokud stihnete včas dynamit sebrat, máte jej. Několik si jich tedy naberte a jeden hoďte zpátky do stodoly. Cesta je udělána.
Úklad 12
Vidíte horníka a jeho kůlničku. V ní je za kulatou pánví schovaný život. Nedlouhý level končí u rozpadlého kočáru. Po pořádné přestřelce jej zakončíte otevřením bedny u kočáru.
Úklad 13
Že to tady bez pořádné stříkačky neroztočíte je vám už jasné. Až se dostanete (snad) v jednom kuse k bunkru, začne na vás dělat nálety letadlo. To postupně ostřelujte puškou. Pak zamiřte k bunkru a cestu si vyrobte granátem, který do něj vhodíte. V bunkru je ukryta časová díra. Až uvidíte kašnu po vaši levé ruce bude stodola. V ní lze po žebříku vylézt na tajné patro, kde jsou granáty a hlavně další zdravotní baterie. Na náměstí se to tajnostmi jen hemží. Pro celý život lze naskočit na korbu auta a další je schovaný za popelnicemi. Vejděte do baru a objednejte palbu barmanovi dříve než on vám. Za jeho pultem jsou ukryté 4integráče. Slezte do sklípku a uvidíte láhev vína a životní baterii. Fígl spočívá pouze v tom, že vypitím láhve končí level, tak první doběhněte k baterii.
Úklad 14
Tak tady asi začíná párty - můžete usoudit podle MIGů, co vám proletí nad hlavou. Oprašte krámy, které vám zbyly a seberte někomu samopal. Namiřte si to do krytu, ze kterého si to na vás vybalila vojenská jednotka v maskáčích. Tady stiskněte nenápadné červené tlačítko - máte otevřené závory venku a prohlédněte pytle vlevo (zásobníky).
Pokračujte na most a eliminujte týpka s raketometem. Raketomet berte, ale nepoužívejte. Za zátarasem z pytlů bude další machr s raketometem a volně život. Seberte život a prohledejte u něj pytel (Raketomet).
Pokračujte dále a na ulici až potkáte dalšího raketkometníka, vejděte do skryté místnosti vlevo s časovou trhlinou a prohledejte otevřený popeláč. Než vkročíte na malý most, hoďte granát. Má tam nenápadné miny. Následuje brutálnější šarvátka a jako bonus těžký tank. Platí na něj v podstatě jen Raketomet! Tak se snažte. Level zakončíte zvednutím sluchátka v budce alá Matrix.
Úklad 15
A jste v budoucnosti. Ze stolku napravo vemte schovanou laserovou stříkačku a ze stolku nalevo velké zdraví. Dveře otevřete na jejich konzole. Vylezte ven a popasujte se s Robokopovým bratrancem. Pak se tam objeví další. Protože jste na tom s náboji hůře než mizerně, tak podivnou ženskou 1x střelte a nechejte po chvilce utéci. Další robokop by měl také spadnout. Jděte do místa odkud na vás pálili a zahněte do secretu nalevo. Pokračujte a hned vedle vás se zhmotní další robot s laserovým samopalem. Tak mu nedejte šanci ho roztočit nebo on ji nedá vám. Další roboti budou poletovat nad propastí, tak některému uberte sebevědomí a můžete pokračovat.
Cestou vás ve výtahu přepadne krasavice, tak se s ní nějak popasujte, rozhodně ji nezapomeňte sebrat laserové jojo a hned dole si jej otestujte na plechové krabici. Dole na čertíka s laserovým samopalem moc nezaberete, proto se spolehněte zase na jojo. Až se prostřílíte k letadlu, nastupte do něj žebřem nalevo.
Úklad 16
Vetřelci sice vypadají tvrdě, ale jsou nejměkčí protivníci. Platí na ně cokoliv. Pak zalezte do kanceláře hned vpravo a prohledejte to pod židlí. Najdete plazmové granáty a další. Až uvidíte velké žluté dveře, otevřete je konzolí a ve skleněných skříních seberte z prostřední skafandr. Skafandr vaše údery dělá mocné.
U zavřených dveří s rourou nahoře prohledejte sudy a hoďte granát na dveře. U časové trhliny prohledejte haraburdí a získejte nutných 10 granátů ! Až vyřídíte královnu zmetků, dojděte k červené konzoli a OBLEČTE SI SKAFANDR.
Úklad 17 - poslední
Inu - zdrhejte po světelném pásu. Až skončíte u médě zjistíte, že to tvrďák není. Následuje pár bossů. Velkou rybu budete ničit ve 3D prostoru. Můžete ji kopat, ale asi těžko se zorientujete. Tak berte zelené hvězdičky, které vám dodávají možnost střílet.
Připomínka:
Pokud jste to dohráli až sem, je vám určitě líto konce. Nezoufejte však ! Tvůrci do hry vsadili ještě tajný level. Pokud zadáte jako heslo v menu COMMANDO, máte ho mít.
Autor:Squad Leader
Počet zobrazení: 43
Přidáno dne: 09.10.2005